nina-dobrev-derek-hough-w724

Всички го подозираха, но сега всички чуждестранни медии гръмнаха с новината, че новото гадже на Нина Добрев е брата на най- добрата й приятелка- Дерек Хю. Въпреки че преди известно време самата Нина беше споделила, че не бърза да се впуска във връзки, изглежда, че е прибързала с изказването.

‘Нина излизаше много със сестрата на Дерек- Джулиан. След това се влюби в него.’- казва източник пред Us Weekly.

Както всички знаят Нина се раздели с Иън Сомърхолдър през май тази година след три годишна връзка и от тогава не спираше да изразява желанието да се фокусира върху други неща.

‘Аз бях момиче на връзките и съм била в дълги сериозни връзки през целия ми живот до сега, така че мисля, че нямам търпение да прекарам малко време със себе си и да се преоткрия отново. Откривам различни свои страни и раста, а след това ще разбера какво ми харесва в един мъж като го видя.’- споделя Нина пред изданието Cosmopolitan’s Summer Bash на 10-ти август.

 

Изглежда Дерек е променил намеренията на Нина и всички бяха свидетели на ласкателните съобщения, които пусна Нина по случай Еми наградата на Дерек.

Източници също така твърдят, че Дерек също е влюбен до уши в Нина.

‘Дерек е поразен от Нина. Той казва, че не се чувствал така към никое момиче от много време.’

Също така в Kari Feinstein Emmys Style Lounge Дерек поискал чифт обувки за приятелката си и непосредствено след това писал на Нина за да попита за номера й, споделят очевидци.