jason_statham

Джейсън Стейтъп претъпял автомобилен инцидент по време на снимките на третия филм ‘Непобедимите’. Инцидента е описан като ‘близко до смъртта’ преживяване от Тери Крюс при гостуването му в шоуто на Джей Лено.

По време на снимките в България Джейсън паднал в Черно море, докато бил в камион. 

‘Имах преживяване близко до смъртта. Правехме каскада и Джейсън Стейтъм караше камиона, а ние се предполагаше, че трябва да сме на този камион, но по някаква причина ние се заговорихме, пиейки шейкове и той влезе в камиона… Той буквално трябваше да спре камиона на ръба на Черна море, ние заснехме всичко. Ами, камиона не спря. Камионът се преобърна в Черно море заедно със Стейтъм!’- описва инцидента Крюс.

‘Сега ето как стоят нещата- в ума ви вие си представяте екшън филм, където си казвате, ако това се случи ще сграбча камиона, ще направя всички тези неща. Но в реалния живот, аз съм крещащ ‘Джейсън, Джейсън!“.

 

‘Аз съм сгромолясан на земята, той е във водата, в камиона, се всички се побъркваме. Всички крещят, аз плача, а той буквално се измъква, изплува отгоре, а камиона го няма. И ние трябваше да сме върху това нещо, аз трябваше да съм там.’

‘Той се върна обратно, изсушиха му дрехите и казват: ‘Ще го заснемем отново, ще заснемем повече’. А аз казвам ‘Какво?’. Нека да ви кажа нещо Джейсън Стейтъм е истинско лошо, лошо, лошо момче.’- допълва Крюс.

 

‘Непобедимите 3’ ше въведе нови герои, които ще се играят от Харисън Форд, Джаки Чан, Уесли Снайпс, Антонио Бандерас и лошото момче във филма Мел Гибсън. Сред младите попълнения е и Келън Лутц.

Премиерата на филма е на 15-ти август 2014г.