showbiz-teen-choice-awards-2013-red-carpet-17

Кат Греъм заяви, че е било наистина трудно за нея да започне музикалната си кариера. В момента актрисата от ‘Дневниците на вампира’ промотира новия си сингъл ‘Power’ и разкрива пред Access Hollywood, че намирането на успех в поп музиката е било предизвикателство.

‘Трудно е. Много е трудно. Никога няма да кажа, че това, което правя и начина, по който го правя е лесно.’- обяснява тя.

‘Предполага се, че е лесно когато просто пусках видео клипове в YouTube и тичах да Лос Анджелис за записи през уикендите. Това е много. Аз никога не спирам да работя.’

 

Кат също така разкрива вълнението си от завръщането й в ‘Дневниците на вампира’ веднага след края на промоционалното турне.

‘Мога да потвърдя, че аз участвам в новия сезон и започваме от там, от където приключихме. Правим някои страхотни неща. Първият епизод е наистина страхотен.’- казва тя.

‘Наистина съм горда с този епизод и съм развълнувана, че хората ще видят работата ми в него.’