2456

Звездата от ‘Дневниците на вампира’ Пол Уесли разкри, че е тийм Деймън. Той също така се шегува, че е трудно да се бориш срещу външния вид на Иън Сомърхолдър.

‘Би трябвало да съм пристрастен, защото играе Стефан, но аз съм тийм Деймън. Но това само защото има тези красиви сини очи и начина, по който прави този секси танц със свалянето на блузата си. Той ме спечели в този момент.’- казва Уесли.

 

Пол също така разкрива и смъртта в сериала, която е оказала най- голямо влияние върху него.

‘Имам чувството, че всеки герой в това шоу е умирал в един или друг етап. И продължаваме да умираме.’

‘Джеръми е умирал няколко пъти. Аз умрях в ретроспекция. Така че коя смърт да жаля? Моята! Мисля само за себе си. Мисля, че жаля за моята собствена смърт.’- казва Пол.

‘Не, сериозно знам, че тя не беше голям герой, но мисля, че смъртта на Роуз беше наистина емоционална. Мисля, че това беше красив момент, направен красиво.’