543868_566135573449877_1283810633_n

Иън Сомърхолдър призна, че не е ‘развълнуван’ от спин-оф сериала на ‘Дневниците на вампира’- ‘Древните’. Той споделя, че е загрижен, че новия сериал може да вземе силни актьори от ‘Дневниците на вампира’.

‘Развълнуван за Джули Плек, Джоузеф и всички останали, но аз съм актьор егоист- не съм продуцент на шоуто, нито сценарист. Единствената ми грижа е Деймън и сериала ми.’- казва Иън.

‘Сега те ще вземат тези герои, които означават толкова много за нашия сериал. Безумно щастлив съм за всички, но не съм развълнуван. Не, че имам нещо против споделянето, просто не искам да загубя тези невероятни актьори от нашето шоу,’

 

Той също така обяснява, че се притеснява, че ‘Дневниците на вампира’ е принуден да въведе много нови герои за да компенсира липсата на Гилис, Морган и Холт.

‘Кои са другите хора, които ще дойдат в шоуто? Дали те ще са добри? Защото това е CW и всеки трябва да е красив там, а няма много красива хора, които всъщност да могат да играят добре.’

‘Не се шегувам! Аз съм един от тези, които могат да играят добре. Нека не звучи самонадеяно, но кастинга винаги е труден. Имам усещането, че са работили толкова усърдно върху кастинга за това шоу… и да се надяваме, че ще продължат да добавят чудесни актьори.’- казва Иън.