994884_514217861981029_1007463443_n

Нина Добрев говори за връзките, след като през май се раздели с Иън Сомърхолдър. Тя споделя пред септемврийското издание на ‘Космополитан’, грешат като гледат на приятелството й с Джулиан Хоуг, която също се раздели с приятеля си Райън Сийкрест по- рано тази година, като основаващо се на споделени раздели.

Попитана за това приятелство Нина споделя: ‘Хубаво е да намериш активен приятел- има много момичета наоколо. Ние не си говорим за грим, говорим си за живота.’

‘(Имайки и двете наскорошни раздели) не е това, на което се основава нашето приятелство. За съжаление така се връзприема, но за нас е повече от това. Хората не се определят от техните връзки.’- добавя тя.

‘Целият смисъл е да бъдеш верен на себе си и да не се губиш във връзките, независимо дали са романтични или приятелски.’

 

Нина също така разкрива, че таланта и хумора са сред качествата, които я привличат в един мъж.

‘Или има химия, или няма, но повече от това, което ме привлича е ума на мъжа, хумора и таланта. Трябва да се запозная с всички тези неща преди да се дам на някого. Аз не съм от типа момичета за една нощ. Аз съм момиче на връзките.’

 

Тя продължава обяснявайки, че когато става въпрос за връзка е както ‘прогресивна’, така и ‘старомодна’.

‘Харесва ми когато мъжете държат вратата отворена и са сладки и внимателни. Момчетата в нашия сериал са наистина добри в това.’

‘Спретнатият мъж в костюм е много атрактивен, но също така и донякъде ми харесва стила ‘туко-що ставам от леглото’, без много усилия и опити и все пак секси.’

‘Ако мъжа прекарва повече време взирайки се в огледалото, отколкото аз, тогава това е проблем!’

 

По отношение на бъдещите си планове Нина сподея, че иска да отвори студио за йога, защото както всички знаят, актрисата е запален фен на йогата.

‘Искам да отворя мое студио за йога. Планирането на конструкцията и оглеждането на обекти е забавано. Използвам друга част от мозъка ми. Знаете ли това усещане, когато използваш различен мускул? Вълнувате се да го упражнявате, но може малко да заболи. Йогата промени моя живот. Надявам се, че ще го направи и за други.’