B Lively 07292013 1

След корицата на Луси Хейл за сп. ‘Lucky’ е ред и на Блейк Лайвли да изгрее на септемврийската корица на списанието. В броя актрисата говори за стила си и съпруга си Райън Рейнолдс. Ето няколко откъса от интервюто, а утре се очакват и снимките от фотосесията (която съдейки по онези снимки от заснемането й ще бъде невероятна).

 

За стила на Райън:

‘Късметлийка съм да съм с някой, който има по- добър вкус от мен. Влияем си взаимно по различни начини.’

 

За чувството й за мода:

‘Наскоро ме попитаха как се е променил стила след като се омъжих, сякаш живея под някакъв вид диктатура. Надявам се, че се обличам различно на 25г. от това, когато завършвах гимназия. Надявам се никога да не спра да се променям.’

 

За съчетаването на служубените и домашните графици:

‘Работата е важна, но най- голямата ми страст е личния ми живот.’

 

За ‘дните като принцеса’:

‘Това може да се каже за моментите на носене на напълно неподходящи неща. Например като портмоне и чифт кристални токчета просто за да отида до супер маркета.’