almost-human

Пилотния епизод на предстоящия сериала на Фокс ‘Почти човек’ направи своята премиера на тазгодишния Комик-Кон и според впечатленията на виделите първия епизод това е един от най- скъпо изглеждащите пилотни сериали, които някога сме виждали. Като цяло публиката изглежда хареса пилотния епизод, чиято премиера е на 4-ти ноември.

Ето и какво споделят феновете пред EW за пилотния епизод:

‘Мисля, че е наистина интерсно и различно от всичко, което се излъчва по телевизията в момента и Карл Ърбан беше фантастичен. В сравнение с други полицейски шоуто по телевизията това добавя съвсем различен научно-фантастичен елемент. Беше наистина интригуващо и добре завършено. CGI и другите ефекти бяха наистина страхотни. Хареса ми.’

 

‘Мисля, че е наистина добър. Наистина ми хареса химията между Майкъл Ейли и не знам името на другия. Виждате как връзката  им се развива. Определено ще го гледам и ще му дам шанс.’

 

‘Имам някои забележки към сценаристите. Имаше някои сюжетни линии където си казвахме ‘Наистина ли са написали това?“

 

‘Обожавам го. Това беше всичко, което очаквах, че дори и повече. Това ще доведе до един нов обрат в съвременната телевизия. Много ми харесва идеята на новите синтетики.’

 

“Бих го гледал. Изглежда с доста добра концепция, историята изглежда солидна, нов обрат в научната-фантастика… Има много възможности.’

 

‘Харесва ми. Добра комбинация от хумор и екшън. Ще пратя съобщение на съквартирантката ми да й кажа, че трябва да го гледаме на есен.’