1268-Cover-02

Докато вероятната претендентка за Еми Татяна Маслани и нейната компания няма да се завърнат за втори сезон до есента, едно нещо е почти сигурно: Елена със сигурност е мъртва.

‘Мисля, че това е най- хубавото нещо. Ако инвестирата в даден герой и той изчезне- това е реалния живот. Това е, което се случва. Мисля, че това вдига летвата за сериала. Виждате тези клонинги като склонни да грешат хора- дори и Елена, която не се поддава на това, че човечеството може да умре… Не знам какво ще се случи на всеки от тези клонинги сега.’- казва Маслани.

 

Въпреки че не може да каже колко точно клонинги ще бъдат въведени през следващия сезон (защото няма идея), когато е попитали колко още може да поеме, тя се пошегувала ’17’.

‘Развълнувана съм да видя какво са ми подготвили. Нямам представа какъв тип герои ще създадат или какво ще разгледаме. Доверявам се безусловно на изпълнителните продуценти и просто казвам: ‘Хвърлете ми какво поискате, аз ще се опитам да защитя този герой, както и да играя и да се забавлявам с него.’ Аз наистина съм ‘За’ каквото и да е предстои.’- казва Татяна.

 

Източник: EW